28.01.2016 г.

БАЛКАНИАДА В ЗАЛА - 12 и 13 март 2016 - РЕГИСТРАЦИЯ И СТАРТОВЕ

Балканиада по лека атлетика за ветерани в зала, Букурещ, 12-13 март 2016 г.
 
Наредба:
 
 
Състезанието ще се проведе в Букурещ, на 12 и 13 март 2016 г., на три места:
• лекоатлетическа зала „Лиа Манолиу” – част от Националния спортен комплекс “Лиа Манолиу”, ул. Maior Coravu № 36-38.
•  Стадион „“Йоланда Балаш Сьотер”, ул. Primo Nebiolo Street № 2, сектор 1, и
•  Парк Херастрау, вход от ул. Nordului № 7-9.
В уебсайта (www.bavaci2016.ro) има подробно описание на местата с карти и снимки..
 
Има две отделни състезания:
 
A. Балканиада в зала – състои се от:
•  индивидуални дисциплини в зала Individual indoor events
•  индивидуални дисциплини на открито (на стадион) (зимни дълги хвърляния)
•  петобой
 
B. Балкански шампионат по крос – със следните дистанции:
•  Жени: 6 км (35 – 49), 4 км (50 – 64), 2 км (65 – 90)
•  Мъже: 8 км (35 – 49), 6 км (50 – 64), 4 км (65 – 74), 2 км (75 – 90)
 
Регистрация – крайни дати
Крайната дата за изпращане на регистрации е 15.02.2016 г.
Заявки, изпратени след крайната дата, няма да бъдат приети.
Няма да бъде регистрирана нито една заявка, която не е придружена със съответното плащане преди крайния срок. 
 
Регистрация - Процедура
За правилна регистрация всеки атлет задължително трябва да посочи следните данни:
•  Име и фамилия
•  Пол
•  Рождена дата
•  Дисциплини
Заявки без точна рождена дата на атлета няма да бъдат приемани.
..
За всяка дисциплина атлетите ще посочват най-добрия си резултат след 01.01.2015. Тази информация не е задължителна, но при липсата й атлетът може да получи неудобна пътека или серия, несъответстваща на нивото му. 
 
Един атлет може да се регистрира за максимум 4 (четири) индивидуални дисциплини, и допълнително за петобой.
 
Независимо от дисциплините, заявени за Балканиадата в зала, всеки атлет може да се регистрира и за Балканския крос. 
 
Независимо от горепосочените дисциплини, всеки атлет може да участва и в двете щафети.
Т.е., всеки атлет може да участва в максимум 4 индивидуални дисциплини (в зала или на открито), плюс крос, плюс петобой, плюс щафети.
 
Регистрация за отбори от чужбина
 
Всяка национална федерация трябва да предостави на ОК (организационен комитет) име и данни за контакт (имейл, тел.) на своя отборен ръководител най-късно до 01.02.2016 г.
 
Заявките и плащанията трябва да бъдат изпратени от отборния ръководител до ОК.
Атлетите от чужбина могат да се организират в групи, и да определят отборен ръководител, който да ги представлява за регистрация и плащания към ОК. 
 
Банковата сметка ще бъде предоставена директно от ОК на ръководителите на отборите.
Кумулативната таблица с всички регистрации и заявки ще бъде изпратена на ОК от отборните ръководители. 
 
Тези таблици (със заявки за регистрация) ще бъдат изготвени чрез попълване на формуляр, който ОК ще изпрати на отборните ръководители. 
 
Обработката на данните е автоматична, и по тази причина представянето на заявките в друг формат (нестандартен или свободен текст) може да доведе до неуспешна регистрация на атлетите, и в такива случаи ОК няма да носи отговорност 
 
Такси за регистрация
Начална такса (без включени дисциплини) - 10 евро - Плаща се от всеки атлет. Не включва таксата за нито една дисциплина.
Дисциплина в зала - 5 евро Всяка дисциплина в зала, без щафети
Едно хвърляне на открито - 5 евроAny outdoor throwing event.
Крос - 10 евро Cross Country event.
Петобой - 25 евро Pentathlon (5 events).
Антидопингова такса - 1 евро Плаща се от всеки атлет. Събраните суми се използват за допинг контрол. 
 
Нови регистрации след крайната дата няма да бъдат приемани. Няма да се приема и промяна в дисциплините за даден атлет.

Стартовите списъци ще бъдат публикувани на уебсайта най-късно на 08.03.2016 г.
 
Списъкът с регистрираните атлети ще бъде публикуван до 01.03.2016 г.
 
Техническата конференция, на която ще присъстват отборните ръководители, ще се проведе на 11 март (петък), в заседателната зала на Румънската федерация ЛА, ул. Primo Nebiolo 2, сектор 1, в 18:30 ч. При промяна ще бъде изпратена информация предварително.
Отборните ръководители трябва да потвърдят списъка с участващите атлети най-късно на Техническата конференция. 
 
Допинг контрол
За да се организира състезания на европейско/световно ниво, мерките за допинг контрол ще бъдат частично финансирани от таксите и от местни фондове. Около 6 до 10 допинг теста ще бъдат проведени за атлети, които постигат впечатляващи резултати, рекорди, резки подобрения в резултатите, и т.н. Подборът за допинг контрола ще се извършва от ОК в съответствие с тези принципи.
Отборните ръководители ще носят отговорност за събиране на здравни декларации и съгласие за взимане на допинг проби от атлетите, които одобрят за регистрация.
Ако даден атлет откаже да се подложи на допинг тест, той/ тя ще бъде автоматично дисквалифициран/а от всички дисциплини, и случаят ще бъде отнесен към националните, балкански, европейски, и световни федерации за налагане на съответни санкции
Лице, или юридическо лице, което изиска тестване на даден атлет за допинг, ще трябва да заплати предварително такса от 350 евро за всеки случай. 
 
Екипировка
Комплектите, вкл. номерата, ще бъдат раздавани от ОК на отборните ръководители съгласно списъците. Всеки атлет трябва да държи връзка със своя отборен ръководител, за да получи комплекта си то него.
На всеки състезател ще се дадат два стартови номера, които да се поставят отпред и отзад на тениската му.
Изключение се прави за висок скок и овчарски скок, където се слага само един номер, отпред или отзад.
Допълнителни стартови номера със знаци на страните, ще бъдат давани на атлетите в щафетите непосредствено преди състезанието. Тези номера са задължителни, без значение дали името на страната е отбелязано на екипировката на атлета.
Стартовите номера не трябва да се прегъват, мачкат, или разменят. Обратното може да доведе до дисквалификация.
Всички атлети трябва да се състезават в спортни униформи и цветове на техните национални отбори.
..
Зоните за загряване са разположени до мястото на състезанието. Не се разрешава загряване на главната писта. Незачитането на това изискване ще води до дисквалификация на атлета.
Осигурени са съблекални до местата на състезанията.
Всички участници трябва да се регистрират в Call room (място за проверка) от 30 до 15 минути преди началото на дисциплината. 
 
Състезатели, които не се регистрират навреме в Call Room, няма да бъдат допускани да се състезават.
Позволени шипове на шпайкове: максимум 9 мм дълги за дисциплини на писта, тип игла или пирамида. За скокове и хвърляния: максимум 9 мм дълги, освен за висок скок, овчарски скок и копие, за които максимумът е 12 мм.
Всички състезатели се придружават до зоната на състезанието от съдия.
Инструкциите ще бъдат давани на английски.
Атлетите могат да стартират от блокчета, или от прав старт, по техен избор.
Атлети, които направят два фалстарта, ще бъдат отстранени от състезанието.
Ще бъдат осигурени електронно измерване и фотофиниш. 
 
Щафети
Възрастовите групи за щафетите ще бъдат формирани с обединяване на две нормални групи за мъже и жени, както следва: 35-44 г., 45-54, 55-64, 65-74, и 75+ г.
Регистрациите за щафетите се приемат от отборния ръководител най-късно 3 (три) часа преди дисциплината.
Една страна може да регистрира повече отбори в една и съща щафета и възрастова група. След състезанието само един отбор от дадена страна (най-добре представилият се) ще участва в класирането, а всички останали автоматично ще бъдат записани „извън класирането”. 
 
Церемонии по награждаване
За всички дисциплини в зала, церемониите по връчване на медалите ще се провеждат в зала “Лиа Манолиу”, в специално обособена зона, приблизително 30 минути след публикуване на резултатите.
За всички дисциплини на открито (дълги хвърляния) и кроса, церемониите също ще се провеждат в зала “Лиа Манолиу” на следващия ден след състезанието – неделя, 13.03.2016 – по заявка на атлетите. Ако някой атлет не може да участва в церемонията в неделя, той/ тя трябва да се свърже с ОК веднага след дисциплината за инструкции относно получаване на съответния медал и/или диплома. 
 
Заключителни разпоредби
Възраженията да се представят пред журито (определено от ОК) до 30 минути след обявяване на резултатите.
За всяко възражение се плаща такса от 100 евро. Ако възражението се отхвърли, таксата се запазва.
По време на цялото състезание ще бъде осигурена бърза медицинска помощ. В случай на нужда може да се обаждате и на тел. 112.
С участието си в състезанието атлетите приемат всички здравни рискове, свързани с него. ОК няма да носи отговорност за травми и влошаване на здравното състояние на даден атлет, или за загуба на лични вещи по време на състезанието.
С участието си в състезанието всеки атлет се съгласява, че няма никакви финансови изисквания, или претенции от друг характер, относно използването на снимки или видеоклипове от състезанието, като ОК се ангажира, че тези снимки и клипове ще се използват само за пропагандиране на ветеранското лекоатлетическо движение.
……
Зала “Лиа Манолиу”
Главната зала беше напълно реновирана през пролетта на 2015 г. Пистата и всички други съоръжения са в отлично състояние.
Главната зала се състои от следните сектори:
Сектор за спринтове – 60м x 8 пътеки
Сектор за дълъг/троен скок – зона за разбег 45м
Сектор за висок скок – в сектора за спринт (скача се и отляво, и отдясно)
Сектор за овчарски скок – зона за разбег 45м
Овална писта – 4 коридора, от които 1-и коридор (пътека) е дълъг 184м, а 4-и коридор е дълъг 200м.
 
В главната зала има и допълнителни зони като:
Съблекални (мъже и жени), вкл. душове и тоалетни
Място за проверка (Call Room)
Зона за церемонии по награждаване
Зона за публикуване на резултати
Административна зона.
 Главната зала има капацитет 400 места (14 реда x 18 места, + 12 x 12 места, плюс горната зона).
 
Благодарности на Венци Иванов за превода и предоставените материали!
 
ПРОГРАМА НА СТАРТОВЕТЕ:
 

 


 


 
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар